자유게시판

سئو کلاه خاکستری چیست؟

페이지 정보

profile_image
작성자 Jimmy
댓글 0건 조회 24회 작성일 24-09-02 23:39

본문

link-blog-ding-002.webpدسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌گیرد.

سئوکار کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمی‌کند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روش‌های سئو کلاه سیاه نیست.
به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خا‌کستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان می‌نویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین گیر کرده‌اید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار شما را حسابی جلو انداخته و سریع‌تر به مقصد می‌رسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف می‌شود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیک‌های کلاه خاکستری استفاده می‌کنند و طراحی وب سایت خودشان هم دقیق نمی‌دانند این روش‌ها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز افت ترافیک و پنالتی به بار نمی‌آورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی می‌شود میان‌برهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ دینگ کارها شود سایت مورد نظر را جریمه می‌کند. اما اگر تکینک‌ها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
درباره سئو همیشه بحث‌های متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود می‌توان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوسته‌ایم.
اکیدا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه را رد می‌کنم. اما استفاده از روش‌های کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول هستند.

توجه داشته باشید که اپل و همه‌ی رقبای آن که در بازار حضور دارند، ارزش افزوده ایجاد کرده‌اند. چون اگر چنین نبود، کسب و کار آن‌ها دوام و بقا پیدا نمی‌کرد.
بحث ما در این‌جا به مقایسه‌ی حجم ارزش افزوده‌ی ایجادشده اشاره دارد.
مفهوم خلق ارزش در ادبیات مدیریت و کسب و کار

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ سئو کلاه خاکستری ترکیب سئو کلاه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ سفید با سئو کلاه سیاه نیست. این گروه اصول کلی گوگل یا هر موتور جستجویی را رعایت می‌کنند اما خیلی پایبند قوانین نبوده و خودشان را محدود نمی‌کنند. یعنی اگر لازم باشد و مجبور شوند با احتیاط قوانین گوگل را دور می‌زنند تا در نتایج موفق‌تر باشند. این گروه هم کاربر و هم موتور جستجو را دوست دارند.
سئوکار کلاه خاکستری کیست؟

کارآفرین از این جهت که یک کسب و کار با تعدادی موقعیت شغلی ایجاد کرده است. او حتی چیزی خلق کرده که برای دیگران «ارزش مبادله‌ای» دارد و آن‌ها هم حاضرند در ازاء پرداخت مبلغ مشخصی، کیک را خریداری کنند.
اما ارزش افزوده وقتی معنا پیدا می‌کند که چیزی بر ارزش مواد اولیه و هزینه‌ی سایر عوامل تولید افزوده شود.
اگر چنین فردی بتواند با همان مواد اولیه و هزینه، کیکی تولید کند که ۱۵۱۷۰ تومان فروخته شود، توانسته ۵۰۰۰ تومان ارزش افزوده تولید کند.difference-between-opportunism-blog-001.webp

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

공지사항

글이 없습니다.

고객센터

02-1588-XXXX

FAX : 02-1234-XXXX

점심시간은 오후 12시30분 ~13시30분 입니다.

월요일은 업무량이 많은 점 참고하시기 바랍니다.